Sunday

Igår jobbade jag hela dagen och i fredags också, så jag har absolut inte gjort någe kul och inte pratat med någon kompis på två dagar. Så igår när jag gick förbi pitcher´s efter jobbet och frida ringde och sa att hon satt där inne så fick jag vända och gå och säga hej. Var där i en timme och hade trevligt. Träffade Therese och Olle där också, samt Frida och manne. och tror eller ej den timmen jag var där var min höjdpunkt för hela helgen. 
Gud vad jag hatar att jobba!
tack frida för att du ringde, vi träffas ju inte så ofta, så det var trevligt även om det bara var en liten stund! :)
Nu ska jag käka pizza för linus har precis kommit hem.
Out

Kommentarer
Postat av: frida

åååh va bra att du ville komma även fast vi hade fått i oss npn öl o var lite halv tråkiga hihi måste ses snart igen. jätte tråkigt att ni ska bort imonr :( men om linus hade andra lpaner kanske du vill vara med ändå?=)

2010-04-29 @ 10:53:18

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0