Softar dag

Idag är min lediga dag :) Den har börjat bra med en trevlig förmiddag med Anne i kupolen :)
Hann med att köpa lite kläder och ta en härlig fika.
Sen hann vi också med att käka på max, mumma!

Nu är jag fortfarande med Anne och vi tar det lite lugnt hemma hos henne . Som rubriken säger, idag är en riktig softar dag! :) Nu kom det även någon besiktningsman hit, lite spännande :)
Men snart tror jag nog att vi ska gå och handla lite då Anne och markus får stå ut med mig över middagen också. Jag har beställt tacos ;) Men nu ska jag vara lite social igen!
Out


Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0