röd måndag

ledig idag igen eftersom att det är en röd dag i almenackan.
Skönt! Jag älskar att vara ledigt.
Påsk helgen har spenderats med två dagar i Sandviken, med god mat i form av påskmat och en vanlig måltid med kött och potatis, det är verkligen min favorit! :)
Annars om jag ska vara ärlig så har jag inte gjort ett dugg denna långa helg, har bara tagit det lugnt, Linus åkte till och med iväg igår till en vän i Bollnäs så jag blev ensam igår och bliv antagligen själv en bra stund till eftersom att linus presis vaknade upp borta i Bollnäs.. Men jag har tagit vara på min ensama tid genom att äta massa skräp så som chips och druckit lättdryck.. Har även hunnit med en liten promenad vid halv åtta tiden i morse när jag inte kunde sova.. Det är de värsta med att jobba morgon jämt, man kan inte sova längre än till max klockan nio på helger och idag var tydligen en dag då man inte kunde sova längre än till halv åtta..
Sen har jag även hunnit med att ha en konversation med min kusin nu samtidigt som jag skriver det tråkigaste inlägget på en blogg någonsin. Men det är i alla fall trevligt att höra lite ifrån kusin! Var allt för länge sen! :)
Nu ska jag göra lite lunch eftersom att jag åt min frukost vid halv åtta.. Sen tror jag att jag ska diska om jag orkar, annars får linus göra det när han kommer hem! :)
people feel what they don't know..

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0