jobbet

Sitter på jobbet och har en kvart rast kvar.. Har jobbat sen tio, så jag känner mig skapligt död, men dagen är inte slut än, hemköp har ju öppet till elva.. :/ Önskar just nu att de skulle ha stängt nio..
Och linus svarar inte heller, jag vill veta hur lägenheten var som han kollade på idag, men då lär ju grabben börja lära sig hur man svarar i telefonen...
Annars har det varit en skön dag idag, trots den långa arbetstiden, har varit en lugn dag vilket resukterar i att jag bara kan stå och prata med mina andra arbetskamrater i charken.
Jag har även fått lära mig att rensa ur fick idag :D Sjukt spännande ! Samt sålt lite bläckfisk..
Men nu börjar min rast ta slut, så back to work!
Out

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0