2 veckor sen sist

haha, jag fick just se att jag måste vara världens sämsta bloggare.. då det var 2veckor och 2dagar sen mitt senaste inlägg. 
Men nu har jag bestämt mig för att bli lite bättre på det här.. Förhoppningsvis så händer det lite kul saker nu när sommaren kommer så att man ahr något att skriva om..
Idag är det halv soligt.. Hur tråkigt som helst, jag vill att solen ska lysa så att jag kan ligga på balkongen och pressa. jag vill bli brun, NU! Linus var även hemma på lunch idag då jag inte börjar jobba förens klockan fyra. Jag har ju blivit omdirigerad på hemköp, så istället för att frysa i mejeriet så är jag i charken ny, samt sitter och softar i kassan, men detta har också inneburit att jag fått andra tider, vilket denna vecka har varit tråkigt eftersom att jag jobbar till elva både torsdag, fredag och lördag... Men det funkar de med, får ju lite Ob iallafall :)
Nu ska jag diska upp lite här hemma sen lunchen, sen tänkte jag passa på och läsa lite i min bok innan jobbet väntar :)

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0