Tjejkväll :D

Lördagen började med en shoppingtur till Borlänge.
Jag och Linus åkte iväg med Patrik och Denise, gick runt lite och åt mat.
Blev ingen lång shopping tur, hade tyvärr inget shopping humör. Men det blev ett par saker i alla fall.
Två tröjor från Carlings och En tröja från VeroModa. Så det gick åt lite pengar ändå.

Nu har älsklingen åkt till Västerås för att spela match och jag tar det bara lugnt här hemma. Om en timme tänkte jag gå över till Cathrine där några tjejer skulle träffas innan vi går upp till Frida för tjejkväll.
Det är alltid roligt med trevligt sällskap när älsklingen inte är hemma.

Var även till Hemköp idag och hämtade mitt Anställningsbevis. :)
Nu ska jag städa lite innan jag gör mig i ordning för kvällen!


/EllaBella


Kommentarer
Postat av: Therese

Bra där Elin att du skaffat dig en blogg : ).



Tack för igår vännen!

2009-09-27 @ 10:52:37
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0