Snart Fredag!

I morgon är det Fredag och sista dagen på Arbetsveckan.. Så skönt att jobba Måndag-Fredag vanliga arbetar tider så man har kvällen ledig till att göra vad man vill, Har även så nästa vecka, så humöret är på topp just nu! + Att en viss lön kommer in i morgon! Underbart, det är nu man får tillbaka på de där 23dagarna man jobbade i rad i Augusti innan man flyttade upp till Sandviken.

Har även kommit på idag att jag nog gillar att pyssla och städa hemma?!
Jag vet WHAT?! Elin gillar att städa, tror inte att någon skulle tro mig om jag sa det.. Men,
Tror till och med att jag gillar att diska ibland, vilket jag absolut inte har tyckt vart speciellt underhållande tidigare, men som sagt det var innan denna vecka..
Det har varit en konstig vecka, det måste bero på de fasta arbetstiderna och förkylning, får se om det håller i sig för jag vet ju i alla fall en kille som blir glad om det nu är så att jag gillar att diska och städa.. Kom till och med på att jag tog fram dammsugaren och dammsög av lägenheten, det måste bero på förkylning..

Annars har jag inte gjort så mycket idag, gick upp klockan 5, började jobba klockan 6, vet igentligen inte varför jag går upp en timme innan jag börjar, för det ända jag gör är en kopp varm choklad, det tar cirka 2min, sen dricker jag den och borstar tänderna, det är ungrfär det jag klarar av klockan 5 på morgonen så sen sitter jag bara vid köksbordet och hör när älsklingen ligger och snarkar i sängen, eller jag vet inte om jag kan kalla det snarka han andas nog mest tungt.. Men  jag menar varför inte sova till 20 över? Kanske ska testa det i morgon.. Men i alla fall slutade klockan 13.00 idag! Så skönt, kom hem och tog ett välbehövande bad, så skönt att bara slappna av, lyssna på musik och bara ligga i badet..

Sen så gjorde jag städandet och tvättandet och diskandet.. Gjorde även mat till Älsklingen, till klockan åtta, men han kom inte förens nio, så det var så mycket man fick för att man försöker vara gullig, Men jag skulle få klaga på Kenneth för det i morgon!
För i morgon är det soppkväll på lugnet :)


/ EllaBella

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0