FALUN

Då ska vi se vad man ska skriva här då.
När jag flyttade upp till Falun fick jag reda på att man måste ha en blogg tydligen..
Så varför inte, det kan ju vara tids fördrivade att skriva lite ibland.

Så idag ska jag åka till Sandviken med Cathrine och familjen Karls för att kolla på bandy.
En annan bil går också upp dit med Anne, Anna- Lena och Therese, Så det kommer säkert bli en trevlig dag :)

Just nu ligger jag och kollar på VMA
Det är så himla coola artister som uppträder, Lady Gaga gjorde en sjukt bra remix och Beyoncé är helt sjukt bra på att dansa, man måste ju bara vara avundsjuk. : )

Tror att det här får räcka som mitt första inlägg :)

XO ?!

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0