Snart Helg

Nu är det Torsdag helg och jag sitter och njuter av Idol, gillar inga direkt hitills, men det ändras nog eftersom Tove inte har sjungit än, henne gillar jag :)

Jobbade lite idag, sen skjutsade jag Linus upp till Lugnet och bokade en instruktions tid på gymmet. (Natilus) Så imorgon har jag instruktion, sen är det bara att börja springa, gymma och simma :D
Imorgon är det även jobb som gäller 6-16, sen blir det ätt skynda sig hem och till gymmet vid 17.00 Sen hem och iväg till Anne till 19.00 Kommer bli en superdag i morgon!
Det ända som fattas är bara älsklingen, men det är bra att vara ifrån varandra ett par dagar ibland, då uppskattar man varandra mer :)

Men nu ska jag fotsätta mysa i soffan och äntligen kolla på Tove efter pausen!
Sen blir det läggdags för min del! :)


/ EllaBella

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0