jag ska ta tag i bloggen!

Jag har precis insett att blogga kanske inte är riktigt min grej egentligen..
Men eftersom att alla andra "bandyfruar" här i Falun har en blogg så måste jag väl ta mig i kragen ännu en gång och börja skriva lite oftare.. just nu har det blivit typ en gång i veckan.. Tessan tycker att man ska skriva minst en gång per dag men jag satsar mer på i alla fall fyra inlägg i veckan till att börja med..

Så dagens blogg blir inte så lång, vill bara säga tack till alla underbara tjejer som gjorde kvällen fantastisk igår!
Vi var hos Denise och kollade på VM-kvalet, matchen gick dåligt men stämningen var på topp med musik, prat och massor av bilder, själv tog jag inga, min kamera hade dött för dagen, men jag ska nog jaga reda på Sofia Karls för hon var i högsta hugg med kameran och det blev nog till och med endel bilder på mig.. Vet väl inte riktigt hur de blev men det är ju kul att ha :D
Blev inte jätte sent för min del, Emma och noel åkte hem halv ett när alla andra drog ut på krogen, men jag hängde på Emma och Noel och fick skjuts hem, skulle ju faktiskt upp och jobba klockan 7..

Så nu har jag jobbat hela förmiddagen och nu ska jag tjata på Linus så att jag får åka och äta mc donalds.. var ett tag sen nu.. äter aldrig de längre...
Sen får vi se vad eftermiddagen har att erbjuda, kanske ett mysigt, avslappnande bad för min del :D


/ EllaBella

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det var mkt trevligt igår...trots att det blev lite "rörigt" på slutet. Jobbar du dagtid den här veckan också? Kramar :)

2009-10-11 @ 21:31:01

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0