Gossip Girl

Dåså, nu var det en vecka sen jag gjorde ett inlägg så tänkte att det var dags och så fick jag lite tid över..
Idag har jag bara tagit det lugnt och njutit av ledigheten! ända dagen som jag var ledig idag, så jag gick ner på stan och shoppade lite. Blev ett par nya stövlar som jag ska ha i vinter när jag står och kollar på bandy så att jag inte fryser om fötterna.. Sen blev det även en tröja och tajts. Hittade inga jeans, det som jag egentligen behövde, lite tråkigt men jag får väl kolla vidare någon annan dag när jag är ledig :)

Sen har jag ätit en megarulle från köpmanskrogen också.. första gången och jag orkade inte ens halva, patetiskt av mig, jag vet.. herregud jag måste lära mig att äta!

Om 20 min börjar även Gossip Girl, ny sesong, nya avsnitt, UNDERBART, det är en serie som jag fullkomligt älskar det vill jag lova!
Sen blir det även bio ikväll, älsklingen ska bjuda mig på Bröllopsfotografen :D han ville så gärna se den så då kan jag väll gå när jag ändå blir bjuden :) Så då blir det mys med popcorn och cola, som det ska va på bio.

Men för tillfället sitter jag bara och kollar runt på internet vilket jag inte har gjort på hela veckan, lyssnar även på spotify, Lars Winnerbäck och bara myser brevid älskligen i soffan, som spela fifa, han har inte gjort annat sen han köpte fifa 10, jag förstår verkligen inte hur man kan tycka att det är kul att spela fotbollsspel i flera timmar i sträck, men om han tycker det är kul kan jag unna älsklingen det :D

Vill även tacka Therese och Cathrine för en trevlig sällskaps stund igår kväll när grabbarna var på match, det är alltid trevligt att få lite sällskap i någon timme eller två istället för att vara ensam :)


--------------------------------------------------------------------------

Jag tror det bor en liten hjälte i varenda liten flopp

--------------------------------------------------------------------------

/ EllaBella



Kommentarer
Postat av: Therese

bättre sent än aldrig elin ( :

följer gärna med dig på stan som smakråd när du ska köpa jeans ( :

nu har du verkligen skrämt upp mig, ingen x- box eller playstation till olle som han önskar sig ( : ha ha

hoppas ni har haft en mysig stund tillsammans i biomörkret.



tack själv underbara du.

kramar.

2009-10-18 @ 22:49:50
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0