Ny vecka, nya tag

Nu är det söndag kväll och snart börjar Gossip Girl, kanske världens bästa serie?     Oklart faktiskt, men kanske, nästan.

Helgen har jag spenderat hemma och tagit det lugnt, har varit krasslig så det har inte blivit några ansträgningar direkt. Denise och patrik var och hälsade på hos oss och kollade på Saik-Edsbyn i fredags kväll, så vi åt även mat tillsammans.

Jag och denise började kolla på idol med gav upp efter tre personer då vi var uttråkade.
Det var inte ett bra tema, förstår inte hur man kan ha Las Vegas tema, kanske världens tråkigaste låtar om man inte bara ligger och tar det lugnt och vet faktiskt inte om jag tycker så mycket om dem då heller.

I lördags var det en tur till Nora även fast hälsan inte var på topp, men tog det bara lugnt hemma med familjen, hade mys med lilla syster och gav mor sin födelsedags present.

Skulle åka hem i tid tänkte jag så jag åkte från familjen i Nora vid kvart över sex. Men när jag åkte ut ur Nora åkte jag förbi lilla mon och svängde såklart in där för att träffa kusin! Kan ju inte åka till Nora över dagen utan att träffa Nea. Och i lilla mon var det kalas med främmande, som vanligt. Det är alltid full fart och främmande där! :) Så otroligt kul, så det hade kräftor och baguetter + vitlöksbaguetter och tre kusiner, så jag var ju fast. Blev kvar där till kvart i nio. Men när man inte har träffat kusinerna på länge så var det så trevligt att jag kunde inte slita mig upp ur stolen och åka iväg. men jag får ju snart träffa dem igen, ska ju hem helgen sista november och gå på Bio! Ska bli super kul! :)



jag och lillkusinen :)



Men nu ska jag dra upp linus ur soffan, han har suttit där och spelat fifa sen djurgårns matchen! (Förresten, skönt att de vann annars hade det nog inte blivit en speciellt trevlig fortsättning på kvällen!) Och så ska vi beställa pizza innan Gossip Girl, Just love it!


krya på dig


Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0