lite lite snö

Idag jobbade jag bara till ett, hur skönt som helst. När jag skulle gå hem så snöade det! inte så mycket men det snöade lite i alla fall, men tyvärr har det inte laggt sig på marken utan blir bara blött när det landar på marken.. När jag kom hem åt pastasallad till lunch och sen toh jag det lugnt en stund innan jag åkte och tränade :)

Nu när jag är hemma och sitter i soffan känns det skönt och väldigt bra faktiskt, känner mig alltid väldigt "lätt" efter att jag tränat. Allt känns mycket bättre efter ett träningspass och en lång dusch!

Nu ska jag snart fundera på vad vi ska äta till middag och sen ska jag ladda för Criminal Minds klockan nio! :)
Ett helt underbart program som inte går att missa.





Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0