ensam lördag

idag är det en ensam lördag, pojken åkte iväg på match hela dagen, så jag tänkte ta tag i dagen och ägna den åt plugg, vilket jag verkligen behöver! Så det kan nog bli bra, tyvärr tog pojken med sig internet på resan så mitt funkar inte så bra då jag tog mig in på någon annans här i huset med världens sämsta signalstyrka...
Men det får väl gå så länge det går.

Ska även försöka ta mig iväg och handla idag och städa, dvs. jag kommer ha en riktig hemma fixar dag, med städning och pluggning. Men någon gång måste man ha en sån dag, lite tråkigt att det är idag bara..
Men vädret är inte heller på topp, så det är inte direkt så att man vill vara ute heller..


pussokram

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0