Elsas Mode

Sofi Fahrmans bok är väl värd att läsa! :) jag fick den i födelsedags present av Linus mormor och morfar i Lördags och i går satte jag igång och började läsa! Och rätt som det var igår kväll så var jag på sida 225!
Så nu för en liten stud sen har jag läst det sist cirka 90 sidorna! :) Det är en gullig roman tycker jag med lite udda händelser faktiskt! Men jag tyckte i alla fall att den var värd att lägga tiden på! Så läs gärna boken, tror att ni kommer bli positivt överraskade.


Annars är det lugnt på min front, jobbar, sover, äter och så har jag även satt igång och tränat! Har gjort ett ordentligt schema som jag har startat med idag! Så Idag har jag inte bara läst slutet på boken utan också varit ute på en 1,5 timmes promenad! Så nu måste jag leta reda på lite nya bra låtar att träna till så att jag inte tröttnar! Har även bestämt mig för att börja gå på Step passet på torsdagar på natilus för lite variation i träningen!


Men nu ska jag laga lite mat! Ska även börja ta tag i kosten och inte misshandla min kropp med massa onyttigt skräp och ingen träning! Nu ska det bli ordning och reda på kroppen! Är så himla trött om dagarna och jag tror att det beror på att jag tränar för lite och äter för osunt! Så en ändring ska ske och jag har börjat direkt idag!


Har även en gratis koll på må bättre, där man kan kolla kroppsfett, vatten och muskelmassa, vet inte riktigt vad de heter men fick det gratis genom jobbet, så jag kanske ska kolla om jag kan boka en tid nu innan jag hinner träna så mycket och sen göra en senare när jag tränat ett tag för att se förbättrningen! För jag lovar den kommer bli stor!



XO


Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0