Väntetid

Allvarligt jag får damp!

Jag har suttit i vänte tid i sammanlagt 35min och fortfarande inte kommit rätt!

Först fick jag sitta och vänta 15 min när jag ringde till handels men han kunde inte svara på mina frågor han sa att jag skulle ringa till A-kassan för där skulle de kunna svara på mina frågor och så gav han mig ett nummer!

Där fick jag sen vänta i 20 min innan någon svarade och då för att säga att jag hade fått fel nummer och skulle istället ringa till en lokal ombudsman. Kul så nu sitter jag i kö igen, får väl se när någon svarar....

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0