Underbara helg är äntligen här!

Jag tjuvstartade helgen redan igår faktiskt med att ta en mysfika med Frida, Anne och Therese! Det var hur mysigt som helst att träffas och fika! Jag hade jätte kul, Tack än en gång tjejer :)

Sen har jag jobbat hela dagen idag, blev även en timme extra så slutade inte förens vid fem. Då var jag även tvungen att hämta bilden på tågstationen, så jag passade på att svänga förbi ICA och plocka ihop en pasta sallad med rostbiff så att jag slapp laga mat! :) Jag känner att det nog kommer bli en och annan sallad innan denna helg är slut! För jag orkar nästan aldrig laga mat när det bara är till mig själv..

Men annars har jag faktiskt bara legat och tagit det lugnt hemma i soffan, kom inte hem förens vid sex så då käkade jag och sen har jag inte orkat gå ur soffan! Men det är alltid skönt att bara ligga själv och titta på tv :)

Har även kollat på tatueringar! :) Blev lite inspirerad när Frida talade om tatueringar igår, så jag tänkte jag får väl börja ta tag i saken och komma på vad jag skulle vilja tatuera, tror jag vet vart jag vill ha den nu i alla fall och den ska vara en text, men jag har inte riktigt kommit på vad för text, jag vet ungefär vad de ska symbolisera men jag måste hitta några fina ord! :)

Och bättre blir kvällen! För jag tänkte ha ett litet marathon med Gossip Girl eller Glee, har inte bestämt mig ännu, båda är helt fantastiska serier I just love it! ;)

I morgon blir det också en lugn dag, tänkte åka och simma på förmiddagen och sen gå ner på stan och kolla efter en mössa, jag behöver en ny.
Sen får jag se om Frida hade några planer, jag känner för en hemmakväll med film, chips och kanske lite dipp tilll och med, men får väl se hur jag känner i morgon!? Kommer i alla fall bli en trevlig kväll om jag umgås med Frida! :D



XO



Kommentarer
Postat av: frida

och det gjorde duuu :) vi hade en trevlig kväll även fast den blev lite annorlunda planerad. men nu är jag ju tatuerad och du fick se njutningen haha. vi ses på onsdag igen på bandyn sen får vi styra en till sånhär kväll. kanske när killarna är borta i happis och spelar nästa vecka?:) kraaaaam

2009-12-07 @ 13:11:02
URL: http://fridakarls.blogg.se/

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0