Perfectly Lonely

Tisdags kväll och jag sitter här ensam i soffan, UNDERBART!
Jag älskar att få lite egen tid för mig själv! :)

Idag har jag jobbat till 13.00 Hur skönt som helst att sluta tidigt! :)
Sen har jag även hunnit med att träna och åka och handla under dagen.
Köpte även en egen ihop plockad pasta sallad med kyckling på ICA , den var hur god som helst!
Så nu har jag ätit och fixat allt för dagen, så jag ska bara ligga i soffan resten av kvällen!

Desperate housewives klockan 21.00 också! Längtar !
Men tills dess får det bli att sitta och kolla live statusen från dagens bandy matcher! :)

Orkar inte skriva så mycket mer, har inte hänt så mycket idag, har bara gjort vardagliga, tråkiga saker idag




XO


Kommentarer
Postat av: frida

yeaay elin har börjat uppdatera. underbart !! nu har jag nått att göra på jobbet ;P

jag ska försöka komma igång med min träning jag med,. man hinner inte när man jobber som en skitunge. men nyårslöfte ... göra om schemat :)

Vi ses ikväll va? jag är istan strax innan 6 :) kraams

2009-12-03 @ 10:03:04
URL: http://fridakarls.blogg.se/

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0