Helgen är över och det är Måndag!

Helgen gick realtivt fort. Fredagen, var jag bara hemma efter jobbet och tog det lugnt, kollade på tv och käkade mat. En väldigt lugn och skön fredag!

Lördag hade jag planerat att vara med frida, men det blev lite ändrade planer för hon och Sofia skulle tatuera sig och det blev förskjutet. Men jag följde med dem när de tatuerade sig, och gud vad sugen jag själv blev för att ta tag i mina tankar och bestämma mig för vad jag ska tatuera in. Sen så var frida hemma hos mig tills hon skulle hämta manne sent på kvällen, han kolla lite på tv, prata en massa och dricka julmust, samt äta glasspinnar. Blev en helt lyckad kväll :)
Jag han även med att åka och simma på lördag förmiddag! Det var hur skönt som helst, det är roligt med lite variation  i träningen !


Söndag spenderade jag hemma mest förutom en långpromenad på eftermiddagen. var iväg och handlade lite mat också men annars låg jag faktiskt bara hemma. Sov ganska länge och hade sen en genomkörare av 90210 och det tog lite tid :)


Idag var det upp tidigt igen för jobb! Körde bilen till tågstationen så Linus skulle kunna ta sig hem och sen har jag jobbat tills jag kom hem för cirka en halvtimme sen. Så nu ska jag ta tag i disken tror jag och sen duscha och plocka undan lite annat som tvätt och småsaker innan jag lagar lite mat! :) Blir en skön kväll det här :)



XO

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0